متولدین مهر...

هیچستان

متولدین مهر...

بهزاد ساقرچيان
هیچستان

متولدین مهر...

دلم پاييز ميخواهد
ترجيحا مهر ماه
باران هم ببارد
و تنهايى .
دلم قدم زدن ميخواهد
از اينجا تا خود بى رمقى
تا جايى كه نايى براى ادامه نماند
تا اوج لمس رنگ برگ ها
تا نهايت استشمام خوشبوترين عطر جهان
لا به لاى درختان نيمه برهنه ى نم خورده ...
دلم بدجور بى تاب پاييز است
فصل من ، زودتر بيا !

 



نظرات شما عزیزان:

سوزان
ساعت14:27---25 شهريور 1392
دلم پاییز می خواهد ...ترجیحا آبان

افجی اعظـــــــــمـ
ساعت8:19---24 شهريور 1392
هاهامهر عزیز زودتر بیااااا که داداشی من عجله داره

d
ساعت2:41---24 شهريور 1392
dd

یوشیتا
ساعت1:44---24 شهريور 1392
فصل من ، زودتر بيا !... هاهاهاها ... بیا حالا دیگه خیالم راحته دانشگام تموم شد ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مهرتولدفصل من

تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 | 1:8 | نویسنده : بهزاد ساقرچيان |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog By He ches tan:.